Poikkeamien hallinta
Tarjoamme joustavan, turvallisen ja skaalautuvan poikkeamien hallintajärjestelmän, joka toimii intranetin ja Teamsin kanssa Microsoft 365:ssä
Tarvitsetko apua poikkeamaraporttien hallinnassa, rekisteröinnissä ja seurannassa?
Digitaalinen poikkeamien hallinta SharePointissa intranetissä ja Teamsissa Microsoft (Office) 365
ä toimii kaikissa organisaatioissa.
Sovelluksen avulla on helppo dokumentoida liiketoiminnassa havaitut virheet ja puutteet sekä ratkaista ongelmia ja löytää parannusmahdollisuuksia.
Digitaalisessa poikkeamien hallintaratkaisussa voit helposti luoda edistyneitä poikkeamavirtoja ja varmistaa yrityksesi laadun.
Haluatko tietää lisää?
Anna Microsoft 365 -asiantuntijan näyttää sinulle!
- Toimii sujuvasti intranetin ja Teamsin kanssa Microsoft 365:ssä.
- Raportoi, hallinnoi ja seuraa asioita.
- Selkeä yleiskuva organisaation poikkeamien määrästä.
- Täydelliset ja mukautetut työnkulut.
- Valitse haluamasi ilmoitukset.
- Helppo hallita sekä sisäisiä että ulkoisia tapauksia.
- Lähetä uudet tapaukset sähköpostitse ulkopuolelta.
- Raportointityökalu sisäisiin ja ulkoisiin tarkastuksiin, kierroksiin ja tutkimuksiin.
- Aloitussivulla selkeä yleiskuva omista ja muiden asioista.
- Täysi hallinta käynnissä oleviin, valmiisiin ja arkistoituihin tapauksiin.
Korjaa ja ehkäise yrityksesi puutteet
Voit korjata ja ehkäistä virheet ja viat tehokkaasti ja turvallisesti.
Digitaalinen poikkeamienhallintajärjestelmä on joustava, yksinkertainen ja kustannustehokas. Se toimii jo olemassa olevassa IT-ympäristössäsi ja voidaan räätälöidä tarpeidesi ja vaatimustesi mukaisesti myös tulevaisuudessa.
Ei vaadi ylimääräisiä lisenssejä tai useita kirjautumisia. Yksinkertaisesti täysin muokattavissa oleva poikkeamienhallintasovellus toiveidesi mukaan.
- Helppo liittää tiedostoja tapauksiin.
- Järjestelmä on muotoiltu oikean työnkulun mukaisesti. Säännöt asetetaan malleihin ja kenttiin, jotta ilmoitukset menevät oikealle henkilölle.
- Määritä, mihin ja milloin sähköpostit lähetetään.
- Tapauskenttiä voidaan mukauttaa, esimerkiksi: Tapauksen numero, Päivämäärä, Otsikko, Tila, Prioriteetti, Merkitseminen, Vastuuhenkilö, Seurantapäivämäärä, Tapahtuma, Liitetiedostot, Ulkoiset ja sisäiset kommentit, Päättymispäivä.
- Historia näyttää viimeaikaiset toiminnot: mitä tapahtui, kuka teki, ja mitä tehtiin.
- Luo tilastoja ja lokitietoja.
- Integroitu Active Directoryyn.
- Voidaan mukauttaa suomeksi, englanniksi ja muille kielille.
Lisätietoa ja referenssejä
Kerromme mielellämme lisää siitä, kuinka olemme auttaneet muita yrityksiä. Voit myös ottaa itse yhteyttä yritysreferensseihimme.
Haluatko tietää enemmän poikkeamien hallinnasta SharePointissa?
Haluatko nähdä demon?

Muokattavissa yrityksellesi sopivaksi
Valmiit ratkaisumme ovat turvallisia, täydellisiä, skaalautuvia ja kustannustehokkaita. Ne sopivat pienille yrityksille, viranomaisille sekä suurille globaaleille yrityksille. Sopivat niin julkiselle kuin yksityiselle sektorille.
Sopimusten hallinta
Poikkeamien hallinta
Poissaolojen hallinta Loma-anomus
Vaatimustenmukaisuus Attestointitoiminto
Tapausten hallinta
Johtamisjärjestelmä
